Візитна картка




                                                      Із безлічі професій на Землі ,
                                                              Які вже є ,яких ще будуть вчити,
                                                              Є головна ,як віщий ,сущий хліб,
                                                          І назва цій професії –Учитель!
Працюю за покликанням

        Я вчитель…Ці слова змушують задуматись,  заглибитись у власні думки, у  свою душу. Вчитель-людина сучасна,  творча,    багатогранна особистість.
       Чи вистачить мені сил та терпіння йти в ногу з часом, бути цікавою, новою, неординарною?     Запам'яталися колись прочитані рядки : виростити «здатного злетіти» може тільки той педагог ,«що вміє літати», виховати щасливого - може тільки людина щаслива, а сучасного –тільки сучасна.
      Учитель-це стан душі.
       Я –вчитель математики. Математика, як відомо,-наука молодих. Діти – це наша радість, наше щастя і наше майбутнє. І тільки від нас, дорослих, залежить, якими вони виростуть і як будуть будувати своє життя і життя держави в цілому.
       Саме математика заставляє мислити, міркувати, знаходити цікаві,  нестандартні способи та методи розв'язування задач. Тому мені, необхідно запалити в душі школяра ту іскорку ,той вогонь жаги до знань, до пошуку істини ,який згодом перетвориться у палаюче багаття пізнання, наукових відкриттів, творчих знахідок, вивчення нового і незвіданого.
       Головним напрямком у викладанні математики ,на мою думку,  є викладання математики як засобу мислення  учнів .  Методика викладання випливає з того, що є метою навчання ,спирається на вікові особливості учнів та на розуміння причин ,що гальмують сприйняття відповідного матеріалу.
     Своє завдання як вчителя я розумію насамперед у вихованні учня, як активно мислячої особистості, що зможе творчо підійти до матеріалу який вивчається, тому вже не перший рік я працюю над проблемним питанням "Шляхи і методи активізації розумової діяльності під час уроків математики та інформатики.Виховання потреби у самостійному пошуку знань ".
Майстерність та мудрість  учителя  полягає, головним чином ,у вмілому володінні методикою навчання й виховання, творчому застосуванні сучасних педагогічних технологій і передового педагогічного досвіду,та головне -знайти шлях до дитячого серця. Все сказане можна підсумувати у словах:
...Улюбленим учителем підлітка, юнака, дівчини стає той, хто щодня відкривається перед допитливим юним розумом і полум'яним     серцем якоюсь новою гранню. Якщо ви хочете бути улюбленим учителем, турбуйтесь про те, щоб вихованцю вашому було що у вас відкривати. 
В.О.Сухомлинський


Немає коментарів:

Дописати коментар